V'Kings Community

This forum is created by NOLANE for the V'Kings MC community.
 
HomeGalleryPortalCalendarFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Forum Baru: http://forum.v-kings.com/
Sat Oct 18, 2008 6:27 am by Admin

» Kuala Lumpur Bike Week '08
Sat Oct 18, 2008 12:49 am by amd_v535

» SAMBUTAN RUMAH TERBUKA MUAR BIKERS
Fri Oct 17, 2008 1:34 pm by nolane

» V'kings Sembang-Sembang
Fri Oct 17, 2008 1:24 pm by nolane

» KENKAWAN DAH UPGREADE MOTOT
Fri Oct 17, 2008 1:22 pm by nolane

» RIDE KE PENANG AMBIL CBX HASIM SABTU INI..
Wed Oct 15, 2008 6:14 pm by EvilPenguin

» BERITA HARI INI / TODAY'S NEWS.
Wed Oct 15, 2008 3:46 pm by nolane

» Forum Baru: http://forum.v-kings.com/
Tue Oct 14, 2008 8:23 pm by Admin

» OPEN HOUSE
Tue Oct 14, 2008 12:21 pm by a w o i

» Helmet kura-kura diharamkan
Sat Oct 11, 2008 7:34 am by Nabil

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Forum

Share | 
 

 A Place To Smile and Laugh

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Next
AuthorMessage
hafizz
hell blazer
hell blazer


Number of posts : 662
Location : Setapak, KL
Registration date : 26/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Wed Sep 19, 2007 12:28 am

lol! lol! lol! lol! lawak gilerrr
Back to top Go down
View user profile
Pek_Hoon
trusted prospect
trusted prospect


Number of posts : 36
Location : Taman Melawati Ulu Kelang
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 20, 2007 4:47 am

BUAH

Satu pertandingan menjawab teka-teki telah diadakan antara sang monyet dan kura-kura. Al-kisahnya, mereka sebenarnya nak beradu kekuatan, tetapi tidak mahu menggunakan cara cerita zaman kanak-kanak dulu yang mana arnab berlumba lari dengan kura-kura..

Mengikut mereka, zaman IT ni lebih baik mereka menggunakan kepintaran akal dalam menjawab teka-teki. Teka-teki dimulakan dengan monyet (yang agak angkuh) bertanya soalan kepada kura-kura..

Monyet : Apakah yang sama macam lembu, muka macam lembu, ekor macam lembu, tanduk macam lembu... tetapi bukan lembu..

Kura2 : Nanti aku fikir sekejap..

Monyet : Jangan lama-lama sangat. Ini tak main talian hayat tau! (Monyet merasakan bahawa kura-kura pasti tidak boleh menjawab soalannya.)

Kura2 : Aku rasa jawapannya ialah.... GAMBAR LEMBU... Betul tak nyet??

Monyet : Betul!!

Kura2 : Soalan tu, budak pra sekolah pun boleh jawab.

Monyet : Ye lah tu.... Soalan kau pulak macamana?? Aku tak sabar nak jawab ni..

Kura2 : Buah apa yang sering menimbulkan pertanyaan??

Monyet : Ada berapa talian hayat?

Kura2 : Aku bagi kau teka sampai 3 kali.

Monyet : Durian..

Kura2 : Salah..

Monyet : Rambutan

Kura2 : Salah jugak

Monyet : Buah tangan

Kura2 : Pun salah

Monyet : Kalau semua salah.... apa jawapannya?

Kura2 : Buah epal

Monyet : Kenapa buah epal??

Kura2 : Tu.. kau dah buat pertanyaan..... Ini bermakna buah epal lah jawapannya. Ini bermakna aku menang!!!

Kura2 meninggalkan monyet yang masih termanggu-manggu memikirkan jawapan yang diberi oleh kura-kura tadi.[u]
Back to top Go down
View user profile
Pek_Hoon
trusted prospect
trusted prospect


Number of posts : 36
Location : Taman Melawati Ulu Kelang
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 20, 2007 4:53 am

KISAH KUDA DAN RAJA

Alkisah dalam satu negeri tu adalah seorang raja yang sangat ego lagi berlagak. Dah lah tak hensem, sombonglah pulak tu. Beliau mempunyai seekor kuda yang sangat patuh kepadanya.

Kepandaian kuda ini telah tersebar meluas ke seluruh negara. Kuda ni memang pandai giler..... suruh buat apa pun mesti dilakukan, kalau raja suruh panjat pokok dia panjat, suruh nyayi lagu Hattan dia nyanyi ...itu pasallah raja ni sayang sangat kat kudenya. Tapi kude ni hanya dengar arahan raja ni sorang je. Kerana berasa sangat ego, raja ini telah mengadakan satu pertandingan jika ada diantara rakyatnya yang dapat mengarahkan kuda tu duduk, dapatlah hadiah lima ratus dinar seperti yang dijanjikan kepada rakyatnya.

Apabila hari pertandingan bermula, keluarlah seluruh rakyatnya untuk menyaksikan siapa yang boleh membuatkan kude tu duduk. Hari dah hampir senja tapi masih tiada yang dapat berbuat demikian... makin egolah raja sorang ni.

Tiba-tiba muncul seorang budak lalu pergi ke arah kuda tu dan tanpa disangka-sangka kude tu terus tunduk. Maka terkejutlah raja tadi lalu dipanggilnya budak tersebut seraya bertanya "Apa yang engkau buat sampai kude beta tu duduk wahai budak?" maka dengan selambanya budak tu berkata "Tadi patik jentik anubis anu telur kude tu sampai dia terduduk.(Senak la agaknya kot...) lalu blah sambil mengira-ngira wang yg dimenanginya.

Raja yang tak puas hati ni adakan satu lagi pertandingan. Bukannye apa... nak cover malu. "Kali ni beta pasti yang sapa-sapa pun takkan boleh menyuruh kuda beta menggelengkan kepalanya" katanya dalam hati sambil ketawa. Maka sampailah hari pertandingan tu...ramailah rakyat keluar nak melihat sapa yang boleh buat kude raja ni geleng kepala.

Seperti hari yg sebelumnya, dari pagi sampai la ke petang masih belum ada siapa yang dapat membuatkan kuda raja tersebut menggelengkan kepalanya... raja menyengih panjang sebab senja dah hampir tiba.

Tiba-tiba datang lagi budak kecik tu dan bagitahu raja yang dia nak cuba lagi. Dengan selambanya raja berkata, "cubalah kalau boleh".

Budak kecik ni pun pegi kat kude tu lalu berbisik kat telinganya. Dengan tak semena-mena kude tu terus menggelengkan kepalanya, maka bersoraklah orang ramai dengan kejayaan budak kecik tu lagi.

Raja berasa pelik lalu bertanya! "Beta nak tau, apa yang kamu bisikkan tadi sampai kude beta pun gelengkan kepalanya?" Dengan selambanya budak tu jawab "Nak kena jentik anubis anu lagi...??"[u]
Back to top Go down
View user profile
Pek_Hoon
trusted prospect
trusted prospect


Number of posts : 36
Location : Taman Melawati Ulu Kelang
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 20, 2007 6:40 am

KISAH BADAK DAN MONYET

Alhikayat, dalam sebuah hutan ada seekor badak sumbu dan seekor monyet. Mereka ni memang tak pernah baik, selalu jer bertengkar..

Pada suatu hari, sedang mereka bertengkar, mereka terjumpa sebuah pelita ajaib. Dipendekkan cerita, setelah digosok,keluarlah seorang jin. Jin itu setuju untuk mengabulkan tiga permintaan bagi kedua2 menatang itu.

Permintaan 1 Badak : Saya mau semua badak sumbu di dalam hutan ini adalah betina, kecuali saya...hehe.
Permintaan 1 Monyet : Saya mau sebuah motor Yamaha VIRAGO

Jin tu kelip mata, bling... semua badak lain kat situ jadi betina, pastu ada sebuah Yamaha Virago 535cc warna hitam siap ngan monkey barr lak lagik (ala macam anukubis pakai tu).

Permintaan 2 badak : Saya mau semua badak sumbu kat negeri pahang ni betina kecuali saya.. hehe
Permintaan 2 monyet : Saya mau jaket kulit hitam dengan helmet steng (ala mcm sam pakai tu)

Jin tu kelip mata lagi, bling... semua badak di pahang dah jadi betina, dan monyet tu pun dapat barang2 mat motornya tu..

Lepas tu jin tu kata "Ini permintaan terakhir kamu, pikirlah dengan baik2"

Badak tu pikir sejenak lepas tu kata " Saya mau semua badak sumbu kat Malaysia ni betina yang cun melencun ghilerrr... kecuali saya".

Jin tu pun kelipkan mata and then bling... maka tinggallah badak tu satu2nya badak jantan satu Malaya nihh..

"Hah monyet, awak nak apa pulak.. kasut boot kulit ke?" tanya jin.

Monyet tu memakai helmetnya, naik atas motor Viragonya, start enjin, kemudian melihat pada badak yang tersengih lebarr tu, "Saya mau badak tu jadi GAY"

Jin tu pun kelipkan mata, bling....

Maka meraunglah badak sumbu tu. sepuas2nya.. "Mana aku nak cari badak jantan ni nyah... ish.. tak kuaassa nyah"

He he he ...sapa nak jawab agaknyer lol!
Back to top Go down
View user profile
hafizazzim
hell blazer
hell blazer


Number of posts : 521
Location : one step only
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 20, 2007 11:06 am

KAH KAH KAH KAH .....SAKIT PERUT AKU PEPAGI NI.....DAH LA POSA.....KESIAN KUDA TU PUNYA ANUBIS ANU ......KAH KAH KAH KAH
Back to top Go down
View user profile
Eddy
roadkill
roadkill


Number of posts : 490
Location : Eeeepo Road KL
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 20, 2007 1:59 pm

hafizazzim wrote:
KAH KAH KAH KAH .....SAKIT PERUT AKU PEPAGI NI.....DAH LA POSA.....KESIAN KUDA TU PUNYA ANUBIS ANU ......KAH KAH KAH KAH



ha ha ha .... meh aku tolong gelakkan.... ha ha ha ha ha.... lawak... lawak... lawakk....ha ha ha ha lawak... lawak... lawak.....
Back to top Go down
View user profile
Bulk23
roadkill
roadkill


Number of posts : 330
Age : 71
Location : Ipoh - KL - Ipoh
Registration date : 15/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 20, 2007 2:06 pm

BAIN: THE MAGIC FLUTE

arakian tersebutlah kisah...seorang dewasa bernama Bain,duduk bersama isterinya di hujung kampung Sg.Tapah Manjoi.

kisah bermula begini...pada satu pagi yang dingin..Bain ni kerjanye takde lain,selain memancing ikan..itulah hobi,itulah makanan hariannya..tengah dia duk memancing tu..ntah macamana,pancingnya terkena sambor dik benda yang besor..baik gembira bukan kepalang,disangka dapat habuan yang besor.

setelah dinaikkan mata kailnya..Bain menyumpah bagai.."cisss,aku ingat dapat ikan paus alih-alih seruling buruk yang kudapat"..dengan marah Bain melontar seruling tersebut ke tebing sejauh yang mungkin.

hari tersebut tak mendapat sebarang ikanlah si Bain..balik rumah makan ubi kayu cecah dengan kepala kelapa jelah..Bain tidolah malam tu sambil berpelukkan isterinye.

"wahai manusia..dengan seruling itu akan ku beri 2 permintaan..tiuplah ia ikut sukahati mu" Bain terus terjaga dari tido..malam tu juge Bain pegi semula ke sungai..mencari seruling yang dibuangnye tadi.

dibawa balik seruling itu ke rumah..dengan gembiranya dia pun terus meniup..di dalam hati berkemahuankan emas..."piuuuuuuttttt!!! aku mahukan sejuta....pantat"melatah si Bain sebab seekor tikus meloncat depan hidung..sekelip mata rumah si Bain dipenuhi dengan pantat...maka hanyirlah rumah tersebut,tak tertahan di Bain dia pun meniup skali lagi seruling tersebut "piuuuuuuuuuuutttt!!! hilangkan semua pantat yang berada di dalam rumah ini"...Bain pun angin jugak la sebab permintaannye dah habis...dia pun masuk kedalam bilik..takpelah tak dapat emas takpe janji aku bahagia dengan isteri aku...bain pun merapati isterinya,diselaknye kain isterinya dengan rakuss...Bain menjerit "aduuuuhhhh...takkan hilang jugak!!!"
Back to top Go down
View user profile
Eddy
roadkill
roadkill


Number of posts : 490
Location : Eeeepo Road KL
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 20, 2007 2:11 pm

huish.... hebat cerita pantat ko bulk......
Back to top Go down
View user profile
Bulk23
roadkill
roadkill


Number of posts : 330
Age : 71
Location : Ipoh - KL - Ipoh
Registration date : 15/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 20, 2007 2:15 pm

TIPAH: TERTIPU LAGI

Sebaik sahaja Tipah baring,Tipah mula merasakan otot-otot Tipah mula menegang. Tipah cuba mengelak dengan cuba memberi alasan, tetapi dia enggan menerima alasan Tipah bahkan semakin merapati Tipah. Dia bertanyakan adakah Tipah takut. Tetapi Tipah dengan berani menggelengkan kepala.

Jari-jemarinya mula meneroka untuk mencari apa yang dihajati. Dan kali pertama jarinya menyentuh tempat yang betul. Semakin dalam dia menusuk semakin kuat Tipah mengerang. Tetapi dia masih dengan sikapnya dan melakukannya dengan selembut yang boleh sebagaimana yang telah dia janjikan. Dia merenung jauh ke dalam mata Tipah dan mahu Tipah percayakannya. Ini bukanlah kali pertama bagi dirinya.

Dia terus tersenyum dan Tipah memberi lebih ruang masuk kepadanya. Tipah mula merayu agar dia mempercepatkannya. Tetapi dia masih lagi melakukannya dengan perlahan agar Tipah merasakan kesakitan yang paling minimum. Semakin dalam tusukkannya semakin Tipah merasakan tisu-tisu Tipah koyak. Kesakitan makin terasa diikuti dengan sedikit darah mengalir. Dia merenung kepada Tipah dan bertanyakan adakah ianya menyakitkan?. Mata Tipah digenangi dengan airmata tetapi Tipah menggelengkan kepala dan mahu dia terus melakukannya. Dia meneruskan dengan apa yang patut dilakukan.

Terus keluar masuk. Tetapi Tipah sudah mula merasa kebas dan tidak lagi merasakan apa-apa. Beberapa ketika kemudian Tipah merasakan
sesuatu memancut dan dia mengeluarkannya dari Tipah. Tipah terbaring dengan wajah yang pucat. Dia menghamparkan sekuntum senyuman kepada Tipah dan mengatakan Tipah adalah antara yang terdegil tetapi telah memberinya banyak pengalaman.

Tipah hanya tersenyum tawar dan juga inilah pengalaman pertama Tipah. Dengan senyuman yang tawar Tipah pun mengucapkan terima kasih kepada doktor kerana mencabut gigi Tipah.
Back to top Go down
View user profile
Bulk23
roadkill
roadkill


Number of posts : 330
Age : 71
Location : Ipoh - KL - Ipoh
Registration date : 15/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 20, 2007 2:29 pm

JOBEN: SMALL CHANGE

Adalah mamat ni.nama dia Joben yang baru saja menjalani malam pertama bersama isterinya, menceritakan tentang kemuskilannya kepada seorang kawan,Miskut.

"Wah, gile juge! memang benor le kate orang," ujar Joben. "bende yang biase kite buat time bujang, boleh berulang pada malam pengantin."

"Ape ke hee nye yang jadi semalam?" si Miskut ingin tahu.

"Begini. deme kan tau mase teman bujang teman gemor melanggan betine."

"Ho oh."

"tu le pase, malam smalam elok je lepeh teman main, tak sengaje teman terbagi duit RM 100 pada bini teman."

"Wah, gile!" Miskut terperanjat. "abih,mengamuk le bini deme?"

"Itu le pasenye," Joben menjawab. "Dia bagi balik belen RM 25 kat teman!!"
Back to top Go down
View user profile
Bulk23
roadkill
roadkill


Number of posts : 330
Age : 71
Location : Ipoh - KL - Ipoh
Registration date : 15/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 20, 2007 2:31 pm

CHOT: ERMM ALAHAI.

Hari pertama Chot kerja jadi Pak Guard, dia dapat tangkap 2 org staf sebab melakukan sex di dalam pejabat.

Chot: Aha! Ini dah menyalahi undang-undang syarikat!

Lelaki: Undang-undang apa?

Chot: Tak pakai uniform!.
Back to top Go down
View user profile
hafizazzim
hell blazer
hell blazer


Number of posts : 521
Location : one step only
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 20, 2007 2:35 pm

aiseh...bulan posa ni kena kurangkan lawak jenis ni bulk.....apakata nko email je terus kat aku lawak cam ni ....... cheers cheers cheers cheers cheers
Back to top Go down
View user profile
Bulk23
roadkill
roadkill


Number of posts : 330
Age : 71
Location : Ipoh - KL - Ipoh
Registration date : 15/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 20, 2007 2:41 pm

CERITA SATU MALAM

Pada suatu malam yang hening dan sunyi di lebuhraya
utara selatan kelihatan sebuah kancil putih tersadai di sebelah nolane
kerosakan. Ada orang tua yang berdiri disebelahnya,pemilik kancil tu
sedang berjalan kehulu kehilir cuba menahan kereta supaya membantu.tidak
ada sebuah kereta pun berhenti.tiba-tiba datangla sebuah kereta evo
7 berhenti di sebelah kancil tadi.

"Ada apa nie pakcik,kereta rosak ke?"tanya pemuda
berusia dalam lingkungan 20an."a'ha rosak "jawap pakcik tu simple
aje....

"Ok,cam nie,saya ada tali nanti saya ikat kat kereta
saya dan saya tarik kereta pakcik sampai tol"mamat nie bagi idea.

"worrait gak tu...", tapi....nanti kalau pakcik rasa awak bawak laju
pakcik akan hon dan bagi high beam"

"Ok pakcik"..mamat nie pun ikatlah tali kat kereta
kancil didepan dan hujungnya diikat dibelakang bumper evonye.
dia pun jalanla..dengan slow dan berhati-hati. Dalam lima
kilometer mamat nie laju le sikit,apalagi pakcik tu pun hon dan bagi
high beam la kat mamat tu.Mamat tu pun slowkan balik..

Tiba-tiba ada sebuah ferrari datang dari belakang dan
press minyak kat mamat evo7.apa lagi,jiwa muda patang dicabar,
dia pun tekan la minyak rapat nak kejar ferrari nie...lupa la pulak dia
dengan kancil org tua yg diikat kat belakang kereta dia.

Orang tua tu punya la hangin satu badan,dia pun hon dan bagi hi beam
bagai nak rak.Mamat evo7 tu dah tak sedar dah angin punya pasal.
Kebetulan pilak polis ada buat speed trap kat
bawah jambatan.

Vrooommm......bedesup peginye... ini dah lebih speed limit nie...kate polis nie..cecah
250kmj memasing nie... Dia pun contact la kengkawan dia kat depan supaya saman
kereta-kereta yg laju nie...

"Over..over,ada tiga buah kenderaan memandu melebihi had laju,sebuah
ferrari,sebuah evo7 dan sebuah lagi kalau aku cakap korang mesti tak
percaye punye.........sebuah kancil putih tengah cucuk angin evo7 tu
dan bagi hon dan hi beam nak potong!!!'
Back to top Go down
View user profile
safwan
roadkill
roadkill


Number of posts : 233
Location : kg kapten kapal
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 20, 2007 2:53 pm

dosa dibulan puasa Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
Eddy
roadkill
roadkill


Number of posts : 490
Location : Eeeepo Road KL
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Sat Sep 22, 2007 1:15 pm

safwan_ghostrider naked wrote:
dosa dibulan puasa Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil




takpe Wan.... ibarat batin cakap.... dah berbuka.... boleh la.....
Back to top Go down
View user profile
Eddy
roadkill
roadkill


Number of posts : 490
Location : Eeeepo Road KL
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Sun Sep 23, 2007 5:45 am

Bill asks Doug to go with him for a drink. Doug replies, "Sorry Bill,
I have to go to the drugstore to pick up a 'patch' subscription for
my wife. She's quitting smoking today." "Oh okay, well, good luck to
her!" Bill said. "Yeah, well it is really lucky me," grinned Doug. "I
told her to let me know any time she has an urge to put something in
her mouth to suck on."
==================
There was a little boy who was learning how to count. He had mastered
the halfway point to a hundred, but was having some problems
afterward. One day, he was counting, and he got to 58... 59, and
asked what came next. Mom told him, "Sixty. Sixty is the next
number." When he got to 69, he asked, "What comes after 69?" His
father was just walking in the door from work, heard only the
question, and he replied, "Listerine!"
==========================
A young kid's in a shipwreck and he winds up stranded on a tropical
island. For twenty years he never sees another human being. Then one
day a beautiful girl with long blond hair, her clothes half ripped
off, washes up onto shore upon a piece of driftwood. He explains to
her how he existed for twenty years, digging for clams, and eating
fruits and berries. She says, "Well, what did you do for love?" He
says, "Love? What's that?" She says, "I'll show you." She shows him.
Then she shows him again. Then she shows him one more time. When
they're finally done, she says, "Well, how do you like love?" He
says, "It's great. But look what you did to my clam digger."
Back to top Go down
View user profile
lee VKings@Lanun troopers
roadkill
roadkill


Number of posts : 345
Location : SIR DUNK,,,,ATAS TANAH BAWAH LANGIT
Registration date : 19/09/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Sun Sep 23, 2007 3:23 pm

KAWAN LA PULAK……….
kata mak,
KAWAN tu ibarat lebah
habis madu sepah dibuang.......
kata abah,
KAWAN tu umpama bunga ros,
dipandang cantik dipegang sakit.....
kata atuk,
KAWAN tu seperti air
terus mengalir.....
kata nenek,
KAWAN tu bak bulan
dipuja dan disanjung tp nun jauh di sana....
kate sedare,
kawan tu mcm makanan,
kawan makan kawan!!
kata abang,
KAWAN tu seperti lembu
mengikut saje ape dikata........
kata kakak,
KAWAN tu tak ubah macam durian
bau je busuk tp sedap dimakan....
kata adik,
KAWAN tu macam biskut
sekejap ade sekejap takde.......
kata aku,
kawan tu tak kisahlah camner..
walaupun dia IBARAT LEBAH, UMPAMA BUNGA ROS, SEPERTI AIR, BAK BULAN,
SEPERTI LEMBU, TAK UBAH MACAM DURIAN & MACAM BISKUT!!!
dia tetap kawan...
tau tak sebab ape???
sekali aku dah kawan ngan dia
selamanye dia ttp kawan aku..
mestipun dia selalu menyakiti hati ku tanpa aku sedari...
itulah Aku!!!
kata aku...
kawan biar seribu,
"girlprend" biar dua ribu,
tapi kawin musti satu, satu, satu, satu.... cukup empat daaaaaaaa....
kata bapak saudara kepada nenek angkat kawan aku sebelah mak tiri dia kata pulak....
jikalau kamu hendak mengenali sifat seseorang itu, kenalilah
kawan-kawannye,
kerana perangainye hampir sama....

kata jiran aku dulu yang tinggal kat sebelah rumah aku pada tahun 1990tu kata...
kenalilah kawan kamu itu melalui kentut nye...
kalau didepan kamu selambe jerk dia tibai cam bunyi tersepit tu
menunjukkan dia memang jujur dengan kamu dalam persahabatan...
tapi kalu diam-diam ada bau tapi dia buat bodoh je,dia ni selalu
menikam anda dari belakang...
renung-renungkan lahhhhhhhh

cheers Very Happy cheers Very Happy cheers Very Happy pirat pirat pirat
Back to top Go down
View user profile
numiri
trusted prospect
trusted prospect


Number of posts : 24
Age : 39
Location : Desa Pandan
Registration date : 19/09/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Mon Sep 24, 2007 5:55 pm

thanks n tribute to v king community

thank you everybody ,

stress / problems at work totally gone when hang out with u all guys


regards santa
Back to top Go down
View user profile
Batin
roadkill
roadkill


Number of posts : 217
Location : Sentulrion
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Mon Sep 24, 2007 8:04 pm

No problem numiri.

Ada masa terluang datang le bertts. Bosan kat opis bukak forum nih... Razz

Kalau ada jokes atau lawak baik punya poskan lah kat sini.
Back to top Go down
View user profile
Eddy
roadkill
roadkill


Number of posts : 490
Location : Eeeepo Road KL
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Mon Sep 24, 2007 11:44 pm

 Prospective Employer to Applicant: "So why did you leave your previous job?"
Applicant: " The company relocated and they did not tell me where!"
 
************************
 
Wife: "Sir, I would like to call on my husband who left me and brought all our five kids with him."
Radio Host: "Ok, go ahead!"
Wife: "Sweetheart, please return back all the kids, actually only one of them is yours."
 
******************************
 
Hello! I'm here again. My mind is all muddled up. I just want to ask something. I know that you will be able to help me out.
Is BIRDS FLU the past tense of BIRDS FLY?
 
**********************************
 
You were riding a bus, when you suddenly fart. Luckily the music is very loud. Every time you farted, you timed it with the music.
When you were going down the bus, everybody were throwing dagger looks at you, and you suddenly realized . . . .
that you have your MP3 player on your ears !
 
*****************************************
 
WIFE: It's a miracle! You came home early.
HUSBAND: I just obeyed what my boss told me to do. He said: "GO TO HELL", that's why I came home early.
 
***************************************
 
John: it's my wife's birthday
Peter: what's your gift to her?
John: I asked her what she wanted
Peter: what did she said?
J: anything, as long a there is a DIAMOND.
P: what did you give her?
J: playing cards
 
*************************************
 
Teacher: We are descendants of Adam and Eve!
Student: That's not true! My dad sez we are descendants of an Ape!
Teacher: We are not talking about your FAMILY!
Back to top Go down
View user profile
Eddy
roadkill
roadkill


Number of posts : 490
Location : Eeeepo Road KL
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Wed Sep 26, 2007 2:44 am

THE ONION AND THE CHRISTMAS TREE

The family is sitting at the dinner table. The son asks his father, "Dad,
how many kinds of boobies are there?" The father, surprised, answers,
"Well son, there's three kinds of breasts. In her twenties, a woman's
breasts are like melons, round & firm. In her thirties & forties, they are
like pears, still nice, but hanging a bit. After fifty, they are like
onions." "Onions?" "Yes, you see them, and they make you cry."

This infuriated his wife and daughter so the daughter says, "Mom, how many
types of "willies" are there?" The mother, surprised, smiles and answers,
"Well dear, a man goes through three phases. In his twenties, his willie
is like an oak tree, mighty and hard. In his thirties & forties, it's like
a birch tree, flexible but reliable. After his fifties, it is like a
Christmas tree." "A Christmas tree??"

"Yes dear, dead from the root up and the balls are for decoration only."
Back to top Go down
View user profile
qbee125
marshall
marshall


Number of posts : 84
Age : 35
Location : lumut , shah alam , sepanga
Registration date : 25/09/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Wed Sep 26, 2007 9:33 am

Yasmin Yusof, a DJ on Radio 4 asked listeners on her radio program to call to answer trivia questions. The first caller
to give the correct answer would get a prize from the sponsor.
She asked: Can anyone out there tell me the household name of Sodium
Chloride
A caller who is a housewife called up eager to answer the question. Not knowing the answer to the question, she asked
Yasmin for a clue.
:Something you put on your husbands eggs in the morning ... she
said.
The lady confidently said : Talcum powder
Yasmin Yusof did not return to the air until after a few
songs! ........ What a Face
Back to top Go down
View user profile
hafizazzim
hell blazer
hell blazer


Number of posts : 521
Location : one step only
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Wed Sep 26, 2007 12:31 pm

lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
Jimmy Sell
marshall
marshall


Number of posts : 70
Age : 43
Registration date : 14/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Wed Sep 26, 2007 2:41 pm

qbee125 wrote:
Yasmin Yusof, a DJ on Radio 4 asked listeners on her radio program to call to answer trivia questions. The first caller
to give the correct answer would get a prize from the sponsor.
She asked: Can anyone out there tell me the household name of Sodium
Chloride
A caller who is a housewife called up eager to answer the question. Not knowing the answer to the question, she asked
Yasmin for a clue.
:Something you put on your husbands eggs in the morning ... she
said.
The lady confidently said : Talcum powder
Yasmin Yusof did not return to the air until after a few
songs! ........ What a Face

Sorry bro's dah lama tak pakai talcum powder tapi kerap tuakr undervein [b]wear
Back to top Go down
View user profile
Batin
roadkill
roadkill


Number of posts : 217
Location : Sentulrion
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Wed Sep 26, 2007 2:42 pm

Good jokes laa eddy and qbee.

Keep sending them in.

lol! lol! lol! lol! lol!

Thx guys, you've brighten up my day today.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Today at 1:42 am

Back to top Go down
 
A Place To Smile and Laugh
View previous topic View next topic Back to top 
Page 5 of 15Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Next
 Similar topics
-
» M125ZC IPOH - BERBUKA PUASA ( 4.9.2010 )

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
V'Kings Community :: Disclaimer :: Sembang Kosong-
Jump to: