V'Kings Community

This forum is created by NOLANE for the V'Kings MC community.
 
HomeGalleryPortalCalendarFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Forum Baru: http://forum.v-kings.com/
Sat Oct 18, 2008 6:27 am by Admin

» Kuala Lumpur Bike Week '08
Sat Oct 18, 2008 12:49 am by amd_v535

» SAMBUTAN RUMAH TERBUKA MUAR BIKERS
Fri Oct 17, 2008 1:34 pm by nolane

» V'kings Sembang-Sembang
Fri Oct 17, 2008 1:24 pm by nolane

» KENKAWAN DAH UPGREADE MOTOT
Fri Oct 17, 2008 1:22 pm by nolane

» RIDE KE PENANG AMBIL CBX HASIM SABTU INI..
Wed Oct 15, 2008 6:14 pm by EvilPenguin

» BERITA HARI INI / TODAY'S NEWS.
Wed Oct 15, 2008 3:46 pm by nolane

» Forum Baru: http://forum.v-kings.com/
Tue Oct 14, 2008 8:23 pm by Admin

» OPEN HOUSE
Tue Oct 14, 2008 12:21 pm by a w o i

» Helmet kura-kura diharamkan
Sat Oct 11, 2008 7:34 am by Nabil

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Forum

Share | 
 

 A Place To Smile and Laugh

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Next
AuthorMessage
Corazón Roto
roadkill
roadkill


Number of posts : 487
Location : Río de bambú. mis compañeros amigos! Estoy aprendiendo español!
Registration date : 15/09/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Wed Mar 19, 2008 2:19 am

KISAH DUIT.....

suatu hari, dalam sebuah bank ternama, duit RM1.00(singgit) telah bertemu dengan duit RM50.00(limaploh)..

duit singgit pun dengan ramah mesranya menyapa duit limaploh ,"Oii... Lama tak nampak? mana kao pergi daa?.."

duit limaploh pun menjawab, "merata tempat aku pergi. pergi stadium tengok bola, naik STAR Cruise, pergi KotaKinabalu naik Air Asia, lepak One Utama, tengok konsert AF, Malaysian Idol, pergi Genting, follow ride Vkings, main bowling, lepak Starbucks.. McD..... tempat2 macam tu lah. Eh, engko pulak camane?"

duit singgit pun menjawab perlahan dalam nada perlahan.. ibarat moto virago stendet baru keluar kilang Hong Loeong Yamaha, "hmmmpphhh... biasalah bro... balik-balik tempat sama.... tak mesjid, surau... tak surau mesjid....."



mana korang expand kan duit singgit atau limaploh korang...?? muahahahahaha
Back to top Go down
View user profile
tcleo13
marshall
marshall


Number of posts : 80
Location : Setapak, KL
Registration date : 14/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Wed Mar 19, 2008 2:08 pm

Smart Woman
cheers --------------------------------------------------------------------------------

A husband and wife are in their boat on a lake; he is fishing while she
reads a book. After a few hours the husband decides to return to their cabin
and take a nap.

Although not familiar with the lake the wife decides to take their boat out
again.

She motors out a short distance, anchors, and continues to read her book.

Along comes a game warden in his boat. He pulls alongside the woman and
says "Good Morning Ma'am. What are you doing?"

"Reading a book" she replies, (thinking, "Isn't that obvious").

"You're in a restricted fishing area," he informs her.

"Yes, officer, but I am not fishing, I'm reading".

"I see, but you have all the equipment. For all I know you could start at
any moment. I'll have to take you in and write you up."

"If you do that, I'll charge you with sexual assault," says the woman.

"But I haven't touched you," says the game warden.

"That's true, but you have all the equipment. For all I know you could start
at any moment."

"Have a nice day ma'am," and he left.
Back to top Go down
View user profile
tcleo13
marshall
marshall


Number of posts : 80
Location : Setapak, KL
Registration date : 14/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Wed Mar 19, 2008 2:11 pm

Little Old Lady Making Bets lol!

--------------------------------------------------------------------------------

A little old lady went into the Bank of Canada one day carrying a bag of money She insists that she must speak with the President of the bank to open a savings account because it's a lot of money. They finally get her into the presidents office and he asks her how much she would like to deposit. She says she has $165,000 and then dumps it out of the bag onto his desk. The president was surprised and of course curious as to how she came by all this cash, so he asks her.

The old lad says, "I make bets".

The president replies, "Bets? What kind of bets?" and she says, "for example, I'll bet you $25,000 that your balls are square".

"Ha!" says the president, "That's a stupid bet, you can never win that kind of bet".

The old lady says, "So, would you like to take my bet?"

"Sure," says the president, "I'll bet $25,000 that my balls are not square!"

The little old lady says "OK, but since there is a lot of money involved is it OK with you if I bring my lawyer with me tomorrow at 10:00 AM to witness?"

"Sure" says the president.

That night the president got very nervous about the bet and spent a long time in front of a mirror checking his balls, turning from side to side, again and again, thoroughly checking them out until he was sure that there is no way his balls are square and that he will win the bet.

The next morning at 10 AM the little old lady appears with her lawyer at the president's office. She introduces the lawyer to the president and repeats the bet, that $25,000 says the president's balls are square.

The president agrees with the bet again and the old lady asks him to drop his pants so they can see. The president does this. The little old lady looks closely at his balls and then asks if she can feel them.

"Well, OK" says the president, $25,000 is a lot of money, so I guess you should be absolutely sure".

Then he notices that the lawyer is quietly banging his head against the wall and he asks the old lady, "What is wrong with your lawyer?"

She replies, "Nothing, except I bet him $100,000 that by 10 AM today I'd have The Bank of Canada's president's balls in my hands!"
Back to top Go down
View user profile
Corazón Roto
roadkill
roadkill


Number of posts : 487
Location : Río de bambú. mis compañeros amigos! Estoy aprendiendo español!
Registration date : 15/09/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Wed Mar 26, 2008 1:57 am

SEMUT OH SEMUT (LAWAK XXX)

Limah atau nama singkatannya Mah baru saja berumahtangga dgn suaminya Seman atas dasar pilihan keluarganya dan tinggal di kawasan perkampungan. Walaupun Seman sengau orangnya, Mah tak kisah malah mereka begitu bahagia dan tiada sebarang masalah yang terlalu besar sama ada dari segi komunikasi, nafkah zahir atau pun batin. Cuma ada kalanya Limah tak dapat nak memahami apa yang suaminya cuba nak bagitau.

Pada suatu malam Jumaat, mereka berdua bersetuju untuk membuka 'kaunter pembayaran nafkah batin'. Kali ini Seman agak letih sedikit disebabkan pada siangnya tadi dia pula toreh getah sampai 10 ekar. Maka seman tidak mahu bekerja keras untuk sesi tersebut dan dia mengambil keputusan untuk berperanan sebagai 'orang bawahan' sahaja. Setelah tiba waktu yang sesuai, Seman pun berbaring terlentang dan 'transaksi pembayaran' pun bermula.

Nak dijadikan cerita, dalam masa urusan tersebut seekor semut api telah jatuh dari siling ke atas katil dan merayaplah sehingga terjumpa dengan dua buah 'batu lembut' kepunyaan Seman. Oleh kerana pada masa itu semut tersebut mendapati 'batu-batu' tersebut seperti hendak melompat-lompat bagaikan nak menindihnya maka semut api tersebut terpaksa mempertahankan diri dengan menyepit sekuat hatinya 'batu lembut' tersebut..

Seman yang dari tadinya sedang asyik "hedap..hedap. ." tiba-tiba terkejut dan merasa sakit lalu bersuara dgn agak kuat sedikit..

Haduh Mah..hemut.. hemut..hemut. ." kata Seman.

"Dah kemut ni bang" jawab Limah.

"Hemut... hemut...hemut. .. higit helur hahu " sambung Seman yang cuba cabut anunya. Tapi masih dihalang oleh Limah.

"Dah kemut dan gigit kuat dah ni bang. Nak kemut dan gigit macam mana lagi" sambung Limah lagi dalam nada merenggek berahi.

"Laaa Mah... haduhhhh.... hemut higit hagi huat" celah Seman.

"Bang.. tengah kemutlah ni..nak gigit kuat camna lagi... Dah habis gigit dah ni..." sampuk Limah.

"Iskh...iskh. .ishk.. hak haham la Mah ni. Hahu hata hemut hat helur
hahu. Haku nak habut hulu" balas Seman.

"Masa ni mana boleh cabut bulu bang, kok ya pun tunggu la selesai dulu baru cabut bang" balas Limah yang hampir kecewa kerana ganguan tersebut.

"hukan.. hemut higit hat helur hahu..."

"mana boleh sampai telur-telur pun masuk bang..ni dah habis dalam dah ni.."

Limah yang dari tadi sedang asik menerima bayaran rasa sedikit terganggu dengan kerenah Seman tidak berapa nak peduli dan tidak mahu berhenti kerana dia merasakan masa untuknya menutup kaunter sudah hampir tiba.....

Limah semakin laju membuat 'kira-kira' sedangkan seman dibawah terkulat-kulat terpaksa memberi bayaran dalam antara sedap dan sakit. Si semut ni pulak bila keadaan semakin tak menentu kerana gegaran gampa bumi yang semakin menjadi-menjadi, dia pun mempertingkatkan kuasa dalamannya untuk menggandakan serangan keatas 'batu-batu' yg mengancam keselamatannya. .

"Haduh Mah... hakit.. hedap..hakit mah.. hemut hat helur hahu mah.. hemut hakin huat mah hat helur hahu.." seman sendiri dah tak tau macam mana nak bagitau Limah.. sedap
ada..sakit pun ada..

Limah yang merasakan sudah tiba waktunya untuk dia menutup kaunter, terus menggandakan kuasa dalamannya untuk membuat 'kira-kira' dengan laju sekali begitu
juga si semut tadi semakin kuat goncangan 'gempa bumi', maka semakin kuatlah dia menggandakan serangan.. keadaan berlanjutan lebih kurang 2 minit seterusnya dan dalam masa itulah si Seman tak habis-habis bising..

"aaaa...hedap. ."
bila semut api tu ketip kuat...
"aaaaduuuhh.. hakitt....hemut higit helur hahu.."

Begitulah nasib Seman.. Limah sudah tak memperdulikannya lagi.. dia meneruskan 'kira-kira' diatas 'bayaran' yang diberikan Seman sehinggalah selesai 'sesi pembayaran'.

Apabila kedua-duanya berpuas hati dengan 'transaksi pembayaran' tadi Seman pun
cepat - cepat bingkas bangun lalu mencapai lampu picit dan menyuluh kearah
tempat yang kena gigit semut api tadi.

"tu hemut hat helur hahu tu.."

"apa ni bang..kan dah sudah dah.. dah cabut pun.. takkan gatal nak
mintak kemut lagi..?

Seman malas nak betekak lalu dia pun mengambil semut api tadi dan tunjukkan kepada isterinya..

Laaaaaaaa... semut!... Ingatkan apa tadi... patutlah meracau tak tentu pasal pun... selalunya tak macamni... iskh... iskh... iskh... semut oh semut... kenapalah kau jadi begini" kata Limah lalu mambuang semut tadi sambil ketawa
Back to top Go down
View user profile
Corazón Roto
roadkill
roadkill


Number of posts : 487
Location : Río de bambú. mis compañeros amigos! Estoy aprendiendo español!
Registration date : 15/09/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Wed Mar 26, 2008 3:09 am

What a Face

SORY BUKAN NAK MENGATA ATAU MERENDAHKAN SAPE2 YG ADE MASALAH SENGAU...

Surprised
Back to top Go down
View user profile
lee VKings@Lanun troopers
roadkill
roadkill


Number of posts : 345
Location : SIR DUNK,,,,ATAS TANAH BAWAH LANGIT
Registration date : 19/09/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Wed Mar 26, 2008 11:37 am

Bos Kita memang power?....

Ni kisah satu org makhluk yg dilantik menggantikan bos asal sebuah kompani besar. Disebabkan masalah pekerja2 yg agak kurang motivasi dan selalu cuai + pemalas, bos baru ni decide nak ajar mereka sikit firstday dia kat kompeni tu.So, sape2 yg dia nampak paling pemalas, dia akan pecat on the spot. Mmg malang tidak berbau, dia ternampak seorang pekerja yg sedang dok nyandar kat tepi dinding.

"Yg berbaju biru tu….!" dia menjerit. Jeritan kuat telah menyebabkan semua perkerja tersentak dan memandang kepada lelaki berkenaan.

"Bape gaji awak?" dia bertanya dgn nada yg agak keras dan angkuh…. "Dalam RM800.00 jer…." . Pekerja tu menjawap dengan selamber badaknyer. Lantas Bos tu menjawap lagi, "Nah amik ni Rm800.00, BERAMBUS DARI SINI. KALU NAK MALAS2 PEGI TEMPAT LAIN..!"

Pekerja tu amik duit tu, lalu terus blah camtu jek. Bos tadi memandang kesemua pekerja2 nye, seperti mahu mereka paham, sape malas, sure kene pecat!

Merasakan pekerja2 memahami maksud kejadian tadi, bos itu merasa
puas. Sebelum bos itu masuk semula ke dalam opis nye, dia bertanya kepada salah seorg pekerja disitu, "Mamat tadi tu kerja department mana?"

Jawap si pekerja,"Owh, dia tu anto pizza jer……"

*moral cerita ini…. Jgn suka jadi berlagak badak kalau dah ada pangkat ‘n’ jawatan yg tinggi….!!!!!! Sendiri mau ingat la kawan…
Back to top Go down
View user profile
Corazón Roto
roadkill
roadkill


Number of posts : 487
Location : Río de bambú. mis compañeros amigos! Estoy aprendiendo español!
Registration date : 15/09/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Wed Mar 26, 2008 12:57 pm

affraid affraid

yuuhuu... dapat free sbulan gaji ler budak pizza tu....

cheers cheers
Back to top Go down
View user profile
tcleo13
marshall
marshall


Number of posts : 80
Location : Setapak, KL
Registration date : 14/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Wed Mar 26, 2008 4:27 pm

The story of a man.....

1. When I was born, I got a choice - A big dick or a good memory. I'm unable to remember what I chose.

2. Your birth certificate is an apology letter from the condom factory.

3. A wife is a sex object. Every time you ask for sex, she objects.

4. Impotence: It's nature's way of saying "no hard feelings".

5 There are only two four letter words that are offensive to men - "don't" and "stop"; unless they are used together.

6. Panties are not the best thing on earth, but next to the best thing on earth.

7. There are three stages to sex in a person's life: Tri Weekly, Try Weekly, and Try Weakly.

8. Virginity can be cured.

9. Virginity is not dignity... it's a lack of opportunity.

10. Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand.

11. I tried phone sex once, but the holes in the dialer were too small.

12. Marriage is the only war where you get to sleep with the enemy.

13. Q: What's an Australian kiss?
A: The same thing as a French kiss; only down under.

14. A newly married couple were happy with the "whole thing". He was happy with the Hole and she was happy with the Thing!

15. Q: What are the three biggest tragedies in a man's life?
A: Life sucks, job sucks and the wife doesn't.

16. Q: What's the difference between a bitch and a whore?
A: A whore sleeps with everyone at the party and a bitch sleeps with everyone except you.

17. Q: Why do men find it difficult to make eye contact ?
A: Breasts don't have eyes.

18. Of course you've heard about the Viagra computer virus; it turns your 31/2 inch floppy into a hard disk.

19. Despite the old saying, "Don't take your troubles to bed", many men still sleep with their wives!!!
Back to top Go down
View user profile
tcleo13
marshall
marshall


Number of posts : 80
Location : Setapak, KL
Registration date : 14/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Wed Mar 26, 2008 4:31 pm

A man is getting into the shower just as his wife is finishing up her shower when the doorbell rings.
After a few seconds of arguing over which one should go and answer the doorbell, the wife gives up, quickly wraps herself up in a towel and runs downstairs. When she opens the door, there stands Bob, the next door neighbour.
Before she says a word, Bob says, "I'll give you $800 to drop that towel that you have on."
After thinking for a moment, the woman drops her towel and stands naked in front of Bob. After a few seconds, Bob hands her $800 and left.
Confused, but excited about her good fortune, the woman wraps back up in the towel and goes back upstairs. When she gets back to the bathroom, her husband asks from the shower, "Who was that?" "It was Bob the next door neighbour," she replies. "Great!" the husband says, "Did he say anything about the $800 he owes me?"
lol!
Back to top Go down
View user profile
Corazón Roto
roadkill
roadkill


Number of posts : 487
Location : Río de bambú. mis compañeros amigos! Estoy aprendiendo español!
Registration date : 15/09/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Mar 27, 2008 1:56 am

di bawah ini disenaraikan beberapa perkara pelik yang sedang berlaku di Malaysia...

1) pemain bola sepak liga tempatan Malaysia boleh mendapat sehingga RM7000-RM8000 sebulan tapi main bola macam SI^&%##@^& sedangkan graduan universiti yang bertungkus lumus belajar selama hampir 20 tahun dari sekolah rendah sampai IPT hanya menerima gaji permulaan lebih kurang RM1250 sebulan
????????

2) pemandu2 kenderaan di Malaysia tak boleh langsung kasi peluang pemandu lain memotong waktu dijalanraya, tapi boleh pulak dok bertekak sampai berjam-jam siap ajak pemandu lain gaduh di tepi jalanraya.
????????

3) pelanggan ditengking semasa berurusan dengan jabatan kerajaan kerana tidak tahu mengisi borang sedangkan Piagam Pelanggan mereka begitu puitis dan mendayu - dayu sesangat.
????????

4) banyak kejadian rogol, mncabul kehormatan mahupun gangguan seksual berlaku sekarang, namun begitu, masih ramai yang keluar rumah (kerja/jalan2) pakai seksis2= pakaian sperti skirt pendek nampak peha, baju belah nampak bonjolan dada, baju tanpa lengan nampak ketiak, seluar singkat nampak alur pungkoq... dll...
????????

5) FAM dok sibuk mencari punca mengapa terjadinya pergaduhan mahupun rusuhan dalam sesuatu perlawanan bolasepak tempatan sedangkan setiap pasukan diberi gelaran nama "BINATANG".. binatang memangla suka gaduh berebut kuasa..
????????

pikir2 sendira la saudaraku ..........
Back to top Go down
View user profile
Corazón Roto
roadkill
roadkill


Number of posts : 487
Location : Río de bambú. mis compañeros amigos! Estoy aprendiendo español!
Registration date : 15/09/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Mar 27, 2008 5:43 pm

3 Remaja Bermasalah

Di sebuah kg ada 3 org remaja yg suka lepak. Sorang tu nama dia Ali, sorang tu Budin dan sorang lagi Ciko. Aktiviti seharian depa ni menybbkan tok imam tak senang duduk. Padd satu hari tok imam tu datang dengan niat nak tarbiyah depa ni.

Maka berlakulah beberapa insiden cabar-mencabar. Tok imam tu cabar si mangkuk 3 ekor tu ke surau waktu Maghrib nanti.

Si Ali pun berkata, "Tok imam ingat kami ni jahil sangat ke? Takpa, nanti kami buktikan yg kami bukan la jahil sangat seperti yang disangkakan" .

Maka apabila hampir masuk waktu Maghrib pegilah malaun 3 ekor tu ke surau.

Tok imam pun suruh Ali azan. Tanpa berlengah terus je Ali azan, "Allah Ta'ala... Allah Ta'ala...". Dengan segera tok imam merampas mikrofon daripada Ali dan menyuruh Tok Bilal azan semula. Terselah kejahilan Ali.

Selepas iqamat, masa nak sembahyang tok imam pun mengangkat takbiratul ihram. Tok imam pun satu hal, angkat sekali tak khusyuk, angkat 2 kali pun tak khusyuk jugak lagi...

Masuk je kali ketiga, Budin panggil tok imam. "Tok,tok duduk kat belakang, biar saya jadi imam." Tok imam pun undur le ke belakang.

Budin pun angkat le takbiratul ihram. "Allahu akbar!" Maka para makmum pun ikut angkat takbiratul ihram & memulakan solat. Tiba-tiba je si Budin ni pusing ke belakang dan berkata, "Aaa, tengok! Sekali jee tokkkk!!" Lalu batallah solat Budin. Yg lain-lain pun ikut berenti sambil ketawa terbahak-bahak.

Tok imam pun mintak pulak si Ciko jadi imam. Si Ciko pun terus ke depan jadi imam solat tersebut bermula dari takbir sampai le habis sembahyang. Siap dg wirid-wiridnya sekali. Punyalah respek tok imam kat si Ciko niii...

Lepas solat, tok imam pun puji-memuji leee si Ciko ni... Tapi dgn bongkaknye si Ciko berkata,

"He hee, itu belum ambil wuduk lagi tu.Kalau tak, lagi dassat aku semayang. He heee..."

Tok imam pun terkedu & terpana...
Back to top Go down
View user profile
hafizazzim
hell blazer
hell blazer


Number of posts : 521
Location : one step only
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Sat Apr 05, 2008 9:29 pm

Seorang bikers (bujang) menulis surat kepada ayahnya yang berbunyi begini:

Ayahanda, Saya merasa tidak selesa kerana terus menerus menulis surat kepada ayahanda untuk meminta wang. Saya merasa malu dan sedih. Saya ingin meminta wang sebanyak RM1000 daripada ayah, walaupun setiap bahagian tubuh saya memberontak. Saya meminta dengan tulus dari hati saya yang paling dalam, ayahanda maafkan saya.

Salam dari anakanda,

D**A*******

p/s tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang bernapas.....kuikuikuikuikui
Back to top Go down
View user profile
Corazón Roto
roadkill
roadkill


Number of posts : 487
Location : Río de bambú. mis compañeros amigos! Estoy aprendiendo español!
Registration date : 15/09/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Sun Apr 06, 2008 9:24 am

hafizazzim wrote:
Seorang bikers (bujang) menulis surat kepada ayahnya yang berbunyi begini:

Ayahanda, Saya merasa tidak selesa kerana terus menerus menulis surat kepada ayahanda untuk meminta wang. Saya merasa malu dan sedih. Saya ingin meminta wang sebanyak RM1000 daripada ayah, walaupun setiap bahagian tubuh saya memberontak. Saya meminta dengan tulus dari hati saya yang paling dalam, ayahanda maafkan saya.

Salam dari anakanda,

D**A*******

p/s tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang bernapas.....kuikuikuikuikui

scratch scratch

CHEEISSSTTT

LAIN JE BUNYI? MCM TULIS NAMA AKU JE KT BWH TU?????

Mad Mad
Back to top Go down
View user profile
hafizz
hell blazer
hell blazer


Number of posts : 662
Location : Setapak, KL
Registration date : 26/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Sun Apr 06, 2008 9:50 pm

din....kan dah tertulis tuh...takde kene mengne dengan idup atau pon masih bernapas....

kalau iyer pon....ape salahnyer....kan kan kan pizan kan
Back to top Go down
View user profile
ujang6009
hell blazer
hell blazer


Number of posts : 712
Location : Di mAnA aKu riDe, Di SiTulAh tMpTku
Registration date : 15/11/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Mon Apr 07, 2008 5:18 am

Macam2 citer ada kat sini.. citer ikan berlaga xda ker??? Suspect Suspect
Back to top Go down
View user profile http://www.nursyahdu.com
dayjai
marshall
marshall


Number of posts : 80
Location : Putra Height, Subang Jaya
Registration date : 16/10/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Tue Apr 08, 2008 12:38 am

ujang6009 wrote:
Macam2 citer ada kat sini.. citer ikan berlaga xda ker??? Suspect Suspect


Salam Bro,

Cite ikan laga ada tapi kat pasar borong, kat sini kan macam-macam ada.
Back to top Go down
View user profile
Bulk23
roadkill
roadkill


Number of posts : 330
Age : 71
Location : Ipoh - KL - Ipoh
Registration date : 15/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Apr 17, 2008 6:20 pm

hafizazzim wrote:
Seorang bikers (bujang) menulis surat kepada ayahnya yang berbunyi begini:

Ayahanda, Saya merasa tidak selesa kerana terus menerus menulis surat kepada ayahanda untuk meminta wang. Saya merasa malu dan sedih. Saya ingin meminta wang sebanyak RM1000 daripada ayah, walaupun setiap bahagian tubuh saya memberontak. Saya meminta dengan tulus dari hati saya yang paling dalam, ayahanda maafkan saya.

Salam dari anakanda,

D**A*******

p/s tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang bernapas.....kuikuikuikuikui

ini crita pasal orang yang dah mati le...jangan perasan lah.
Back to top Go down
View user profile
ujang6009
hell blazer
hell blazer


Number of posts : 712
Location : Di mAnA aKu riDe, Di SiTulAh tMpTku
Registration date : 15/11/2007

PostSubject: TERGEMPAR!!! Lembu Jantan Beranak...   Fri Apr 18, 2008 12:47 am

Berita tergempar utk kwn2 sumer dlm forum ni, aku baru jer balik dr kampung.. terkejut satu kampung dgn cerita 'Lembu Jantan beranak'... kelam kabut org kampung panggil reporter dan wartawan (hehe.. sama ker..), yelaaaa... sumer org panik gak tiba2 tanda kiamat ke lembu jantan beranak.. sekali.. rupa2nyaaaa... lembu tu milik pakcik Jantan laa... nama tuan dia Jantan, tu yg org ckp 'Lembu Jantan Beranak'....
Back to top Go down
View user profile http://www.nursyahdu.com
hafizazzim
hell blazer
hell blazer


Number of posts : 521
Location : one step only
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Fri Apr 18, 2008 9:26 pm

D** murid tahun 2 yang agak lembab dan suka menyendiri. Cikgu yang paling dia takut ialah Sir Kumar, guru matematik sekolahnya. Dengar suara Sir Kumar menengking D** dah rasa nak terkencing.. .

suatu hari Sir Kumar memulakan kelas dengan menguji kecekapan mencongak. semua murid berdiri dan kalau tak dapat jawab, berdiri atas kerusi.

Semua murid mesti jawab spontan.. tak boleh kira.. bila tiba giliran D**, Sir Kumar menengking 5 + 5 berapa ? cepat!!!!!.

D** cuba mengira secara sorok. Dia masukkan kedua-dua tangannya dalam kocek seluar. Bergerak-gerak seluarnya kerana menghintung. .. rasa nak terkencing pun ada sebab takut...

Sir Kumar senyum melihat telatah D**. Cepat D**!!.. 5 + 5 berapa..???

11 cikgu... .. Sir Kumar senggih sambil keluar kelas... .


moral : jangan cepat gabra....
Basketball Basketball Basketball
Back to top Go down
View user profile
hafizazzim
hell blazer
hell blazer


Number of posts : 521
Location : one step only
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Sun Apr 20, 2008 2:14 pm

Ponteng

Suatu hari, D** A******* ponteng sekolah. Dia telefon guru kelasnya dan menyamar sebagai bapanya.
D** : Hello, adakah itu Cikgu Kumaresan, guru kelas tahun 2 hijau?
Cikgu : Ya, saya.
D** : Cikgu, hari ini D** A******** tidak dapat hadir ke sekolah kerana sakit.
Cikgu : Ok...ok..., er...boleh saya tahu siape yang sedang bercakap?
D** : Bapak saya...


moral : jangan ponteng sekolah la.....penat cikgu disiplin kejo.... Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile
hafizz
hell blazer
hell blazer


Number of posts : 662
Location : Setapak, KL
Registration date : 26/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Sun Apr 20, 2008 6:40 pm

hafizazzim wrote:
Ponteng

Suatu hari, D** A******* ponteng sekolah. Dia telefon guru kelasnya dan menyamar sebagai bapanya.
D** : Hello, adakah itu Cikgu Kumaresan, guru kelas tahun 2 hijau?
Cikgu : Ya, saya.
D** : Cikgu, hari ini D** A******** tidak dapat hadir ke sekolah kerana sakit.
Cikgu : Ok...ok..., er...boleh saya tahu siape yang sedang bercakap?
D** : Bapak saya...


moral : jangan ponteng sekolah la.....penat cikgu disiplin kejo.... Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

tu la...sampai pecah-pecah rotan aku mengerjakannyerr
Back to top Go down
View user profile
ujang6009
hell blazer
hell blazer


Number of posts : 712
Location : Di mAnA aKu riDe, Di SiTulAh tMpTku
Registration date : 15/11/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Mon Apr 21, 2008 12:06 am

Jadilah guru dan pendidik yg di segani seperti pepatah berkata 'Cikgu suka main bola, hari2 cikgu main bolaa..' kui kui kui... Shocked Shocked Shocked
Back to top Go down
View user profile http://www.nursyahdu.com
Corazón Roto
roadkill
roadkill


Number of posts : 487
Location : Río de bambú. mis compañeros amigos! Estoy aprendiendo español!
Registration date : 15/09/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Mon Apr 21, 2008 1:48 am

Suspect Suspect

pizan ni macam nak isyhtihar perang ni.....
Back to top Go down
View user profile
ujang6009
hell blazer
hell blazer


Number of posts : 712
Location : Di mAnA aKu riDe, Di SiTulAh tMpTku
Registration date : 15/11/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Mon Apr 21, 2008 11:43 am

AlkalineAAA wrote:
Suspect Suspect

pizan ni macam nak isyhtihar perang ni.....

Kan Pizan nak cuba Al-maunah kedua... Hidup Cikgu Pizan.. Takbirrr!! Allahu Akbar!!! cheers cheers cheers
Back to top Go down
View user profile http://www.nursyahdu.com
hafizazzim
hell blazer
hell blazer


Number of posts : 521
Location : one step only
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Mon Apr 21, 2008 12:13 pm

AlkalineAAA wrote:
Suspect Suspect

pizan ni macam nak isyhtihar perang ni.....


affraid affraid affraid ambo tak saloh.....bukan ambo taip.... confused confused confused
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Today at 1:41 am

Back to top Go down
 
A Place To Smile and Laugh
View previous topic View next topic Back to top 
Page 13 of 15Go to page : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Next
 Similar topics
-
» M125ZC IPOH - BERBUKA PUASA ( 4.9.2010 )

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
V'Kings Community :: Disclaimer :: Sembang Kosong-
Jump to: