V'Kings Community

This forum is created by NOLANE for the V'Kings MC community.
 
HomeGalleryPortalCalendarFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Forum Baru: http://forum.v-kings.com/
Sat Oct 18, 2008 6:27 am by Admin

» Kuala Lumpur Bike Week '08
Sat Oct 18, 2008 12:49 am by amd_v535

» SAMBUTAN RUMAH TERBUKA MUAR BIKERS
Fri Oct 17, 2008 1:34 pm by nolane

» V'kings Sembang-Sembang
Fri Oct 17, 2008 1:24 pm by nolane

» KENKAWAN DAH UPGREADE MOTOT
Fri Oct 17, 2008 1:22 pm by nolane

» RIDE KE PENANG AMBIL CBX HASIM SABTU INI..
Wed Oct 15, 2008 6:14 pm by EvilPenguin

» BERITA HARI INI / TODAY'S NEWS.
Wed Oct 15, 2008 3:46 pm by nolane

» Forum Baru: http://forum.v-kings.com/
Tue Oct 14, 2008 8:23 pm by Admin

» OPEN HOUSE
Tue Oct 14, 2008 12:21 pm by a w o i

» Helmet kura-kura diharamkan
Sat Oct 11, 2008 7:34 am by Nabil

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Forum

Share | 
 

 A Place To Smile and Laugh

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 9 ... 13, 14, 15
AuthorMessage
hasim_mssmkl
roadkill
roadkill


Number of posts : 162
Age : 36
Location : Chow Kit 2 Kg Baru, Key Elll....
Registration date : 26/06/2008

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Tue Sep 09, 2008 12:07 am

lee VKings@Lanun troopers wrote:
Salamzzz.... sempena dibulan ramadhan al mubarak nih.... aku ada secebis riwayat nak dikongsikan bersama kengkawan sekelian alam.... renung-renungkanlah......

Barang siapa MANDI JUNUB disubuh yg dingin iaitu sebelum IMSAK untuk mengerjakan solat & puasa....Nescaya mereka tergolong dalam golongan org2 yang MENGERJAKAN iterinya malam tadi.... Hadis Riwayat ALI CAFE & POWER ROOT..... Theeehehehehehe.... lol! lol! lol! ..... Jangan marah hah..... cheers Sleep Sleep Sleep

Cehh ayat yang mula-mula tu ye-ye je aku ingatkan betul...baca yang last tu hampeh je....terkene aku Lee..mehhh secawennnnn....
Back to top Go down
View user profile http://www.pengadilfam@blogspot.com.my
qbee125
marshall
marshall


Number of posts : 84
Age : 35
Location : lumut , shah alam , sepanga
Registration date : 25/09/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Mon Sep 15, 2008 9:36 am

"Berjemaah di Kampong"


Lepas basuh pinggan, ikut Abah pergi masjid," kata Abah separuh memerintah. Aku memandang kepada Emak. Emak angguk sahaja. Maksudnya emak mahu aku ikut Abah solat subuh ke masjid. Jangan melawan. Nampaknya, aku kena batalkan niat untuk sambung tarik gebar selepas kenyang bersahur.

Aku bonceng di belakang. Kami tidak pakai helmet. Kopiah sahaja.

Ganjil. Dalam cahaya suram menjelang subuh, aku lihat kubah masjid berada di tanah. Bukan di bumbung masjid. Ajaib.
Abah macam tidak nampak keganjilan itu. Aku cuit bahu dia dan tunjukkan ke arah kubah yang berada di tanah. Mungkin kubah itu tengah sujud fikir aku.

"Kenapa?" tanya Abah. "Lailatuqadar, " kata aku dengan jari masih menunjuk kepada kubah.

"Kepala otak engkau. Berapa lama engkau tak ke masjid?"

Tidak pasal-pasal aku kena marah. Rosak pengalaman suci aku ini.

"Diorang tengah renovate masjid la. Bumbung masjid bocor ... pasal tu kubah tu dia org angkat letak kat tanah ... Bodoh, " sambung Abah memaki lagi.

Kalau emak ada di sini tentu dia angguk sahaja. Terima sahajalah. Jangan melawan. Kadang-kadang Abah lupa yang aku tidak duduk kampung lagi. Aku cuma pulang untuk cuti raya. bounce bounce geek
Back to top Go down
View user profile
hasim_mssmkl
roadkill
roadkill


Number of posts : 162
Age : 36
Location : Chow Kit 2 Kg Baru, Key Elll....
Registration date : 26/06/2008

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Mon Sep 15, 2008 1:03 pm

qbee125 wrote:
"Berjemaah di Kampong"


Lepas basuh pinggan, ikut Abah pergi masjid," kata Abah separuh memerintah. Aku memandang kepada Emak. Emak angguk sahaja. Maksudnya emak mahu aku ikut Abah solat subuh ke masjid. Jangan melawan. Nampaknya, aku kena batalkan niat untuk sambung tarik gebar selepas kenyang bersahur.

Aku bonceng di belakang. Kami tidak pakai helmet. Kopiah sahaja.

Ganjil. Dalam cahaya suram menjelang subuh, aku lihat kubah masjid berada di tanah. Bukan di bumbung masjid. Ajaib.
Abah macam tidak nampak keganjilan itu. Aku cuit bahu dia dan tunjukkan ke arah kubah yang berada di tanah. Mungkin kubah itu tengah sujud fikir aku.

"Kenapa?" tanya Abah. "Lailatuqadar, " kata aku dengan jari masih menunjuk kepada kubah.

"Kepala otak engkau. Berapa lama engkau tak ke masjid?"

Tidak pasal-pasal aku kena marah. Rosak pengalaman suci aku ini.

"Diorang tengah renovate masjid la. Bumbung masjid bocor ... pasal tu kubah tu dia org angkat letak kat tanah ... Bodoh, " sambung Abah memaki lagi.

Kalau emak ada di sini tentu dia angguk sahaja. Terima sahajalah. Jangan melawan. Kadang-kadang Abah lupa yang aku tidak duduk kampung lagi. Aku cuma pulang untuk cuti raya. bounce bounce geek

Hahahaha lawak-lawak citer ko ni Qbee
Back to top Go down
View user profile http://www.pengadilfam@blogspot.com.my
Sponsored content




PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Today at 1:42 am

Back to top Go down
 
A Place To Smile and Laugh
View previous topic View next topic Back to top 
Page 15 of 15Go to page : Previous  1 ... 9 ... 13, 14, 15
 Similar topics
-
» M125ZC IPOH - BERBUKA PUASA ( 4.9.2010 )

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
V'Kings Community :: Disclaimer :: Sembang Kosong-
Jump to: