V'Kings Community

This forum is created by NOLANE for the V'Kings MC community.
 
HomeGalleryPortalCalendarFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Forum Baru: http://forum.v-kings.com/
Sat Oct 18, 2008 6:27 am by Admin

» Kuala Lumpur Bike Week '08
Sat Oct 18, 2008 12:49 am by amd_v535

» SAMBUTAN RUMAH TERBUKA MUAR BIKERS
Fri Oct 17, 2008 1:34 pm by nolane

» V'kings Sembang-Sembang
Fri Oct 17, 2008 1:24 pm by nolane

» KENKAWAN DAH UPGREADE MOTOT
Fri Oct 17, 2008 1:22 pm by nolane

» RIDE KE PENANG AMBIL CBX HASIM SABTU INI..
Wed Oct 15, 2008 6:14 pm by EvilPenguin

» BERITA HARI INI / TODAY'S NEWS.
Wed Oct 15, 2008 3:46 pm by nolane

» Forum Baru: http://forum.v-kings.com/
Tue Oct 14, 2008 8:23 pm by Admin

» OPEN HOUSE
Tue Oct 14, 2008 12:21 pm by a w o i

» Helmet kura-kura diharamkan
Sat Oct 11, 2008 7:34 am by Nabil

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Forum

Share | 
 

 A Place To Smile and Laugh

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Next
AuthorMessage
Undervein 600
roadkill
roadkill


Number of posts : 270
Location : Senawang
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Wed Sep 05, 2007 4:37 pm

Anu.......

Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
Eddy
roadkill
roadkill


Number of posts : 490
Location : Eeeepo Road KL
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 06, 2007 1:25 pm

@#$%&*%#$@@!!!! Batin!!!


That was the 'before' look... ko tak tengok lagi the 'after' look.... Ngape?....

nak seluk lagi ke?... cam 12 taun dulu?...he he he
Back to top Go down
View user profile
Batin
roadkill
roadkill


Number of posts : 217
Location : Sentulrion
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 06, 2007 10:11 pm

Seluk saku ke?
Seluk menyeluk ke?
Terseluk ye!

Walau bagaimanapun the 'before look' pun tak sanggup tengok inikan pula saja2 nak tgk 'after look' .... eeeeeeee..... tak sanggup.

Tapi kalu Vein nak tgk pi lah tunjuk.

Vein ANU BIS dtg nak tunjuk Anu....

lol! lari Vein..lari.....
Back to top Go down
View user profile
Batin
roadkill
roadkill


Number of posts : 217
Location : Sentulrion
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 06, 2007 10:19 pm

Apa ke ..tut..tut...tuttttt.... punya bulk. Dia buat lagi dah.

HOI! Takde gambo lain ke Avatar kau tu.

Ishhh...dlm byk2 cerita seram cerita tu le yg aku tokleh lupa hingga ke hari ni.
Exorcist.... booshit seram gila. Linda Blair pulak lakon cerita tu punya real. Lagipun maklum le masa tu budak2 kecik lagi pi tgk wayang tu ikut kakak aku. Seram siut. Sebilang kali aku tgk atau tolong orang kena rasuk confirm first imej yg aku ingat ialah muka Linda Blair Exorcist.

Hampeh sungguh...Bulk. hehehe

affraid
Back to top Go down
View user profile
Undervein 600
roadkill
roadkill


Number of posts : 270
Location : Senawang
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Fri Sep 07, 2007 10:15 am

tak suruh lari pun aku dah lari Batin oiiiiii lol!
Back to top Go down
View user profile
Eddy
roadkill
roadkill


Number of posts : 490
Location : Eeeepo Road KL
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Fri Sep 07, 2007 1:03 pm

Undervein 600 wrote:
tak suruh lari pun aku dah lari Batin oiiiiii lol!


ko tak tengok fizan pakai boxer shorts lagi..... eeeeeeeeiiiiiii seram......
Back to top Go down
View user profile
hafizazzim
hell blazer
hell blazer


Number of posts : 521
Location : one step only
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Fri Sep 07, 2007 1:14 pm

woit....aku plak Mad Mad Mad

tapi tak per....jgn bogel dalam khemah sudah Razz Razz
Back to top Go down
View user profile
Eddy
roadkill
roadkill


Number of posts : 490
Location : Eeeepo Road KL
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Fri Sep 07, 2007 11:13 pm

hafizazzim wrote:
woit....aku plak Mad Mad Mad

tapi tak per....jgn bogel dalam khemah sudah Razz Razz


insiden tu masih fresh dalam ingatan... hak hak hak hak
Back to top Go down
View user profile
Batin
roadkill
roadkill


Number of posts : 217
Location : Sentulrion
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Sat Sep 08, 2007 12:31 am

Wooo! Fizan punya pengalaman dengan satu entiti bogel dalam khemah sama real dengan sausage hangus yang aku nampak tu.... Dua2 pengalaman ngeri yang tidak dapat dilupakan.
Back to top Go down
View user profile
hafizazzim
hell blazer
hell blazer


Number of posts : 521
Location : one step only
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Sat Sep 08, 2007 12:37 am

hehehehehe....ngeri siot......
Back to top Go down
View user profile
Eddy
roadkill
roadkill


Number of posts : 490
Location : Eeeepo Road KL
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Sun Sep 09, 2007 2:38 am

hampeh la dua-dua ni.... cheers
Back to top Go down
View user profile
Batin
roadkill
roadkill


Number of posts : 217
Location : Sentulrion
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Sun Sep 09, 2007 2:53 am

lol!
Back to top Go down
View user profile
Pek_Hoon
trusted prospect
trusted prospect


Number of posts : 36
Location : Taman Melawati Ulu Kelang
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 13, 2007 7:02 am

Subject: najis besar punya ceriter!!!


Pada cuti hari minggu yang lalu, aku menghadiri Satu Majlis akad nikah
kawan pada kawan ku. Waktu tu aku bercuti dikampung dia. Jadi bila
ada kenduri macam tu dia pun pergi dan ajak aku sekali. Aku pun ikut
sama. Masa tu majlis akad nikah tu dijalankan diruang tamu. Ramai orang aku
tengok, sambil duduk bersila mengelilingi tok kadi dan pengantin lelaki.
Dahsyat, pengantin tu duduk atas bantal macam raja. Aku jarang tengok majlis
macam nih. Jadi masa bersila tu, aku pun mengesot sikit2 untuk dengar apa yang
tok kadi akan tanya. Rupanya macam2 jugak tok kadi tanya. Tapi ada satu
soalan yang menyebabkan aku malu besar?..

Tok kadi tanya pasal satu hari berapa kali kene sembahyang, dengan
lajunye mamat pengantin tu jawab " lima ". Tok kadi tanya lagi, bagi contoh2
najis kecil, dia pun jawap kencing baby yang kecik2 lagi. Tok kadi pun
angguk ler, jadi aku rasa jawapan tu ok la kut. Tok kadi tanya lagi contoh
najis besar, mamat tu mula dah panik, jeling kiri, jeling kanan, mula
tengok syiling, aku rasa macam nak tolong je mamat pengantin tu?bukannye
susah, jawapannya anjing ngan babi je,..tapi mamat tu dah mula berpeluh
jantan keluar kat dahi?.tok kadi mula senyum? Aku sebut dalam hati moga2 dia
dengar 'anjing ngan babi la hoi', tapi rupanya aku cakap dalam hati
dia tak dengar.


Aku tak tahu apa yang jadi selepas itu, kerana majlis tu jadi
kecoh kerana ramai orang yang berada disekeliling majlis tu sambil minum
air sirap, tersembur keluar minuman tu terkena baju ramai orang, aku pun
sama, masa tu aku tengah minum sirap tu, tiba2
aku semburkan balik, dah kene member kat tepi2, kecoh jadinya, aku
pegang mata aku, penuh dengan air mata. Yang aku ingat masa tok kadi tanya
tentang contoh najis besar kat pengantin tu keadaan senyap sunyi?.tapi bila
pengantin tu jawap "Taik Gajah" suasana jadik hingar bingar dengan
gelak ketawa orang yang dah tak boleh tahan, nak control macamana ? taik gajah? besar betul..!!!!
Back to top Go down
View user profile
Pek_Hoon
trusted prospect
trusted prospect


Number of posts : 36
Location : Taman Melawati Ulu Kelang
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 13, 2007 7:14 am

Al-kisah sikoboi


Al-kisah............
Seorang koboy pulang dari sebuah kota dengan menunggang kudanya melewati gurun. Dia dikejutkan oleh seekor ular yang menghalangi jalannya, lalu si koboy turun dengan pisau ditangannya, ketika ditangkap ular itu untuk dibunuh si ular berkata:

Si ular : "jangan bunuh saya, saya adalah seorang pari2".
Si koboy terkejut, dan masih ragu, lalu bertanya,

Si koboy : "jika kamu pari2 apa yang saya minta akan dikabulkan?". tanya si koboy.
Si ular : "jika kamu tidak percaya lepaskan dulu saya, dan apa permintaan kamu wahai koboy?". kata si ular itu.

Lalu si koboy melepaskan si ular itu, lalu dia berkata.

Si koboy : "saya mempunyai 3 (tiga) permintaan, yaitu yg pertama, saya mahu wajah saya hensem cam lionardo dikopiko, yang kedua badan saya setegap Arnold, yang ketiga "anubis" "anu" saya sebesar kuda yang saya tunggangi itu". sambil menunjukkan jari ke kudanya.

Si ular berkata dengan tenang :"sonang bai tuuuu, esok kamu boleh lihat dicermin apa yang terjadi, sudah ya, saya pergi tata tititutu". kata si ular sambil pergi masuk semak-samun dan menghilang. Lalu si koboy itu naik kudanya meneruskan perjalanan menuju rumahnya memang hari sudah lewat dan sesampai di rumah si koboy berdiri di depan cermin dan berkata. "besok kalau tidak ada perubahan siaplahh!, aku potong kepalamu wahai ularr!". sambil berjalan dia masuk ke bilik dan "Z z Z z " ketiduran.

Keesokan harinya si koboy bangun pagi-pagi dan terus menuju cermin, dan apa yang terjadi, si koboy tergezut gorilla dan gummbiraaa, dilihatnya wajahnya mirip Lionardo Dikopiko dengan senyum bangga, lalu dia membuka baju melihat badannya sudah berubah dengan otot yang menonjol, dia ... memperagakannya gaya-gaya bodybuilder, kemudian dia membuka seluarnya dan dia terkejut triple king-kong sekali, dan berteriak: "tidak-tidak. ini tidak mungkin, TIDAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!".
Ternyata dia lupa, dan baru ingat bahwa kuda yang ditungganginya semalam itu adalah kuda betina........!!.


MORAL : Masa kat sekolah dulu tak ambil subjek pendidikan moral .
Back to top Go down
View user profile
Pek_Hoon
trusted prospect
trusted prospect


Number of posts : 36
Location : Taman Melawati Ulu Kelang
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 13, 2007 7:17 am

Kisah Seoranng JuruGambar



Chot baru lepas tangkap gambar di kedai yang berhampiran dengan rumahnya. Sekarang, dia cuma perlu menaiki bas untuk ke Jabatan Imigresen supaya dia dapat membuat pasport baru untuk dirinya.

Setelah hampir sejam menunggu di perhentian bas, bas pun tiba. Chot naik dan disebabkan bas itu penuh sesak, Chot mengambil keputusan untuk berdiri sahaja sambil tangannya memegang gambar yang baru diambilnya di kedai tadi. Tiba-tiba, bas itu brek mengejut. Chot terlepas gambarnya itu lalu jatuh ke bawah tempat duduk penumpang.

Chot tunduk dan mencari gambarnya itu tadi. Bila dia nampak gambar tadi berada di bawah tempat duduk seorang penumpang, Chot berkata,

"Kak... boleh tolong angkat sikit kain yang akak pakai tu tak? Saya nak ambik gambar...!!"



affraid
Back to top Go down
View user profile
safwan
roadkill
roadkill


Number of posts : 233
Location : kg kapten kapal
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 13, 2007 9:02 am

hehehe...pecah perut aku pagi2 mcm ni...hehehehe Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Bulk23
roadkill
roadkill


Number of posts : 330
Age : 71
Location : Ipoh - KL - Ipoh
Registration date : 15/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 13, 2007 9:57 am

hahahahahaaaaaaaaaaaaa.........pecah pusat weh.
Back to top Go down
View user profile
nolane
Admin
Admin


Number of posts : 353
Age : 30
Location : Old Klang Road
Registration date : 12/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 13, 2007 10:00 am

hohohohohohoooo...... pecah tingkap kereta kat opis aku nih cheers cheers lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.lanunbikerz.com/
Bulk23
roadkill
roadkill


Number of posts : 330
Age : 71
Location : Ipoh - KL - Ipoh
Registration date : 15/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 13, 2007 10:22 am

KEDAI BARU


Leman baru memulakan bisnessnya,setelah hampir 3 tahun melanjutkan pengajian dalam bidang kaunseling..dia rasa amat berbangga dengan pejabat yang baru dimilikinya,hari ini adalah merupakan hari pertama...dia bertekad akan menguruskan bisnes tersebut dengan sebaik-baiknya..dia pun duduklah di kerusi di dalam pejabatnya sambil merenung keluar.

kelihatan kelibat seorang lelaki,pakaiannya sangat bergaya dan kemas..menuju terus ke bilik Leman..tanpa mmbuang masa Leman terus mencapai telefon di atas meja dan terus bercakap,walaupun tiada siapa di hujung talian..

"ya,syarikat kami hanya menyediakan kursus yang terbaik sahaja,semua yang terlibat adalah dari golongan yang bertauliah..untuk 500 orang?tak menjadi masalah bagi kami,baik..baik..petang nanti kami akan datang ke pejabat encik untuk maklumat lebih lanjut"....Leman pun meletakkan gagang telefon,sambil tersenyum bangga,lelaki yang berpakaian kemas tadi sudah berdiri di hadapan meja Leman..dengan ramah Leman pun bertanya:

"Siapa nama encik?boleh saya bantu?"
"Nama saya Hussin,saya datang untuk masukkan talian telefon ke pejabat encik"
sambil tersenyum juga lelaki itu menjawab.

lol! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing lol!
Back to top Go down
View user profile
hafizazzim
hell blazer
hell blazer


Number of posts : 521
Location : one step only
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 13, 2007 11:54 am

pecah bontot aku tergelak sambil terkentut.... lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
Batin
roadkill
roadkill


Number of posts : 217
Location : Sentulrion
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Thu Sep 13, 2007 5:09 pm

Mau kena lempang ngan penyepak budak tu kalau akak tu salah faham...ish ish ish. lol!
Back to top Go down
View user profile
Eddy
roadkill
roadkill


Number of posts : 490
Location : Eeeepo Road KL
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Fri Sep 14, 2007 11:05 am

Batin wrote:
Mau kena lempang ngan penyepak budak tu kalau akak tu salah faham...ish ish ish. lol!


coba kalu akak tu buat selamba ankat kain?.... bak kata orang tua-tua.... nak tengok malu... tak tengok RUGI.........
Back to top Go down
View user profile
tcleo13
marshall
marshall


Number of posts : 80
Location : Setapak, KL
Registration date : 14/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Fri Sep 14, 2007 3:23 pm

santa This is my little sharing with all v-kings kakis... lol!

1) A 70 yr old man asks his wife "do u feel sad when u see me running behind young girls?"
Wife replied "No not at all, even dogs chase cars but they can't drive it"


2) A young Chinese girl going on her 1st date. Her mother warned her ...."1st he kisses your cheek; then he'll kiss your breasts, you'll enjoy; than he want to go on top. You must not allow it so as not to disgrace our family name"
Next day girl told Mom, "Everything happen exactly as you predicted. I didn't allow him to go on top so I went on top and disgraced his family"


3) A white couple had a black baby ... .The husband doesn't believe that it's his baby.
Husband: Why the baby black?
Wife: U hot, I hot, baby burnt..!


4) Wife: "Honey, what are you looking for?'
Husband: "Nothing.
Wife: "Nothing? You have been reading our marriage certificate for an hour?
Husband:" I was looking for the expiry date!"


5) Boy: Mom, why am I black and you are white?
Mom: Listen Son, considering all the crazy things I did years ago, you should be thankful that you are not barking!!!
Back to top Go down
View user profile
Eddy
roadkill
roadkill


Number of posts : 490
Location : Eeeepo Road KL
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Sun Sep 16, 2007 2:17 pm

A construction worker on the 3rd floor of a building needs a handsaw
so he sees another man on the 1st floor. He yells down to him, but he
can't hear, so he does sign language. He points at his eye meaning
"I", points at his knee meaning "need", and moves his hand back and
forth in a handsaw motion. The man on the 1st floor nods his head,
pulls down his pants, and starts masturbating. The man on the 3rd
floor gets so angry he runs down to the 1st floor and says, "What the
hell is wrong with you dumbass? I said I need handsaw!!" The other
guy says, "I knew that, I was just trying to tell you I'm coming."
-=================================
A girl applied for a job, and was sent to the personnel department,
presided over by a large, rather handsome man at a big desk. She was
given a form to fill out, and retired to a table in a corner of the
room with it. Most of the blanks she filled out with no great
difficulty, but presently he noticed that she seemed to be having
trouble in deciding how to answer one question. She looked him over
furtively, chewed the pen, then wrote a word or two and brought over
the card. He looked it over casually name, age, address, telephone
number; then came a space which said: "Sex. .." Here she had written:
"Occasionally."
Our local newspaper ran several stories about a study that tied
female obesity to a virus. One evening my sister came home exhausted
from a long day at work. "Yes," I replied. "Rather interesting
studies, aren't they?" "Did you read the paper?" she asked. "I'm not
going in to work tomorrow. I'm calling in fat."
==========================
Two lobsters were sunbathing on the beach. The lady lobster suggested
that the gentleman lobster to get them an ice cream each. Having
purchased two ice cream cones Mr. Lobster made his way back to the
beach, deciding on the way to eat his ice cream. By the time he
finished the ice cream he realized that his lady friend's ice cream
had started to melt all down his claw, so he licked it up and ended
up eating it. When he arrived back at the beach his lady lobster
friend exclaimed, "Where are the ice creams?" "Well," he said. "I
decided to eat mine. Then yours melted, so I ate that too." His lady
friend was incensed and cried, "You shellfish bastard!
======================
Up in Heaven, Alexander the Great, Frederick the Great and Napoleon
are looking down on events in Iraq on cable. Alexander says, "Wow, if
only I had just one of Bush's armored divisions, I would definitely
have conquered India." Frederick the Great states, "Surely if I only
had a few squadrons of Bush's air force I would have won the Seven
Years War decisively in a matter of weeks." There is a long pause as
three continue to watch events. Then Napoleon speaks, "And if I only
had that Fox News, no one would have ever known that I lost the
Russia campaign.
==================================
Two gay men are beach walking, holding hands when a beautiful woman
passes them. She's 5' 10", 120 lbs. 38-24-36, wearing a string bikini
and no tan lines! The first man turns to his friend, sighs audibly,
and in a breathless whisper says, "It's women like her that sometimes
make me wish I was a Lesbian!
=========================
A man is showering up in a locker room with his buddy when he notices
his friend is very well hung. "Damn Bob, you're hung!" Jim exclaims.
"I wasn't always this impressive; I had to work for it." "What do you
mean?" Jim asked. "Well, every day for the past two years I've spent
an hour each night rubbing it with butter. I know it sounds crazy but
it actually made it grow four inches! You should try it." Jim agrees
and the two say good bye. A few months later the two are in the same
locker room and Bob asks Jim how his situation was. Jim replied, "I
did what you said, Bob, but I've actually gotten smaller! I lost two
inches already!" "Did you do everything I told you? An hour each day
with butter?" "Well, I was out of butter, so I've been using Crisco."
"Crisco!!?" Bob exclaimed. "Damn it, Jim, Crisco is shortening!
MORAL: You gotta follow the recipe!!!
=============================
A traveling salesman was about to check in at a hotel when he noticed
a very charming bit of femininity giving him the so-called "glad-
eye." In a casual manner he walked over and spoke to her as though he
had known her all his life. Both walked back to the desk and
registered as Mr. and Mrs. After a three-day stay he walked up to the
desk and informed the clerk that he was checking out. The clerk
presented him with his bill for $2500. "There's a mistake here," he
protested. "I have been here only three days." "Yes," replied the
clerk, "but your wife has been here a month."
Back to top Go down
View user profile
Batin
roadkill
roadkill


Number of posts : 217
Location : Sentulrion
Registration date : 13/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Tue Sep 18, 2007 11:56 pm

lol! lol! lol! lol! lol!

Byknya jokes kau eddy....letih nak baca ...tapi gila lawak..

lol! lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   Today at 1:40 am

Back to top Go down
 
A Place To Smile and Laugh
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 15Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Next
 Similar topics
-
» M125ZC IPOH - BERBUKA PUASA ( 4.9.2010 )

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
V'Kings Community :: Disclaimer :: Sembang Kosong-
Jump to: